Des del setembre de 2007, els membres del Consell d’Administració s’havien reunit en quaranta quatre ocasions per aprovar els temes que són de la competència d’aquest òrgan màxim de l’Institut Municipal de Serveis Personals.
En el punt de l’ordre del dia de "donar compte de la Memòria General de l’IMSP, corresponent al 2010", el gerent va exposar les línies essencials de la mateixa. Per sobre de tot, destacà la implicació dels professionals en el projecte i, en especial, el seu esforç per garantir la qualitat assistencial buscant, trovant i duent a terme fórmules d’optimització de la despesa. I és que la necessitat d’ajustar les despeses ja fou molt present en la tasca de l’IMSP en el transcurs de l’any 2010.
Diferents membres i assistents al Consell van intervenir manifestant el seu acord en aquests trets dels que informava el gerent. Des del seu coneixement de la realitat de l’organització van confirmar els esforços i els resultats obtinguts.
Els altres punts tractats i aprovats pels membres del Consell es referien a dictàmens relacionats amb Recursos Humans i, de manera especial, a diferents fases de la contractació. En concret, la licitació d’un contracte de subministrament, les pròrrogues de tres contractes, la revisió de preus del contracte de gestió de la residència de gent gran Doménech i Montaner i l’adjudicació del servei de bugaderia de roba personal pels centres residencials.
A l’acabar la sessió, la vicepresidenta de l’IMSP va agrair la tasca realitzada per tots aquells que formen part de l’IMSP. En tots els anys en que ha format part del Consell i, en aquesta última legislatura, com a vicepresidenta, ha constatat l’esforç per la millora constant en totes les facetes de l’organització. Diferents membres del Consell es van afegir a aquest agraïment, posant de relleu l’alt nivell d’informació que han disposat i el bon tracte que han rebut dels seus directius i professionals amb qui han tractat.
|