El passat dia 3 de novembre s’ha signat, entre l’empresa Clece SA i l’IMSP, el contracte per a la prestació del servei de neteja en diverses dependències de l’IMSP.
En el procés de licitació per determinar l’empresa adjudicatària han participat nou empreses: LIMASA MEDITERRÁNEA, S.A, CLECE, S.A.,EXTERNALIA, Facility Services, EULEN, SA, AMBILIM, Professional Services S.A., RUBATEC, SA, VALORIZA Facilities, S.A.U., ATYSA Servicios Integrales de Limpieza, S.L., EUROLIMP, SA
Ha estat adjudicat per un import total de 1.813.247,66 €, destinats al servei de neteja de 15 edificis on s’ubiquen la quasi totalitat dels serveis i centres de l’Institut. Tindrà una durada de 2 anys, fins el 3 de novembre de 2013, amb la possibilitat de prorrogar fins a un màxim de dos anys més.
Aspectes significatius o d’especial rellevància d’aquest contracte són el sistema de control de qualitat del servei, la utilització de productes de neteja respectuosos amb el medi ambient i una bossa de 300 hores, per tasques suplementàries i puntuals dedicades a complementar els treballs no programats en els centres.
El seguiment del servei es basarà en una sistemàtica d’observacions i control de paràmetres vinculats al servei i a la qualitat (imatge, compliment de procediments, ...). Aquesta activitat es farà conjuntament entre l’encarregat/da de Clece i el responsable nomenat a tal efecte de l’IMSP.
El sistema de control de qualitat es recolzarà en un aplicatiu, al que es podrà accedir mitjançant un dispositiu portàtil (PDA), que ha de permetre fer un seguiment tant del compliment i execució de tasques com d’aspectes lligats al personal adscrit al servei. Aquest sistema permetrà l’accés de l’IMSP a informes i dades estadístiques.
|