Els professionals de l’escola Llevant estem realitzant un seminari introductori sobre “EL MODEL SCERTS” (Prizant, Wetherby, Rubin & Laurent, 2007)
SCERTS és un model educatiu innovador per a treballar amb nens amb trastorn del espectre autista (TEA) y les seves famílies. Proporciona directrius específiques per ajudar a un nen a convertir-se en un comunicador social competent i segur, al mateix temps que evita els problemes de comportament que interfereixen en l’aprenentatge i el desenvolupament de les relacions.
També està dissenyat per ajudar a les famílies, als educadors i terapeutes que treballen cooperativament en equip, de forma curosament coordinada, per a maximitzar el progrés. Com a tal, ofereix als membres de la família i als equip educatius un programa integral per a la implementació de programes basats en la evidència que milloraran la qualitat de vida de nens i famílies.
Aquest seminari introductori del Model SCERT és un curs teòric-pràctic, dirigit a la seva implementació amb caràcter de centre a partir de les pràctiques que ja es desenvolupen i del projecte educatiu de l’escola i els seus valors. |