Adequació de recursos
Petites reformes i adequacions d'espais
Adaptació d'eines de treball informàtic
Petites reformes i adequacions d'espais
Des del Servei de manteniment s'han executat un total de 34 actuacions per tal de reformar o adequar els espais a les necessitats creades per la pandèmia.
Relació detallada de les actuacions efectuades:
Adaptació d'eines de treball informàtic
Durant l’estat d’alarma el Departament d’informàtica ha hagut d’adaptar i configurar els sistemes d’accés als sistemes d’informació de la gerència i tots els serveis de l’IMSP, en concret s'han dut a terme les següents accions:
|
- |
Configuració dels servidors i ordinadors per les connexions remotes. |
|
|
- |
Assignació de permisos als professionals que havien de teletreballar – Més de 80 professionals van poder teletreballar. |
|
|
- |
Redacció de guies per la connexió des dels ordinadors de casa, amb diferents sistemes operatius (Windows 7, Windows 10 i MAC), als ordinadors/servidors de l’ IMSP. |
|
|
- |
Redacció instruccions bones pràctiques de teletreball. |
|
|
- |
Servei de suport personalitzat als professionals en els seus equips personals de casa per a la connexió remota. |
|
|
- |
Servei d’anàlisi de seguretat dels ordinadors propietat dels professionals amb què es connectaven a les nostres xarxes. |
|
|
- |
Instal•lació i configuració d’un nou servidor per les reunions telemàtiques. |
|
|
- |
Redacció de guies per les reunions telemàtiques. |
|
|
- |
Creació de comptes de gmail per a les reunions telemàtiques i el contacte amb les famílies i alumnes. |
|
|
- |
Gestió i resolució de totes les incidències produïdes per les connexions de teletreball. |
|
|
|
|
|
|