Adequació de recursos

Petites reformes i adequacions d'espais
Adaptació d'eines de treball informàtic


 

 


Petites reformes i adequacions d'espais

 

Des del Servei de manteniment s'han executat un total de 34 actuacions per tal de reformar o adequar els espais a les necessitats creades per la pandèmia.

 

Relació detallada de les actuacions efectuades:

 


 

Adaptació d'eines de treball informàtic



Durant l’estat d’alarma el Departament d’informàtica ha hagut d’adaptar i configurar els sistemes d’accés als sistemes d’informació de la gerència i tots els serveis de l’IMSP, en concret s'han dut a terme les següents accions:


  - Configuració dels servidors i ordinadors per les connexions remotes.  
  - Assignació de permisos als professionals que havien de teletreballar – Més de 80 professionals van poder teletreballar.  
  - Redacció de guies per la connexió des dels ordinadors de casa, amb diferents sistemes operatius (Windows 7, Windows 10 i MAC), als ordinadors/servidors de l’ IMSP.  
  - Redacció instruccions bones pràctiques de teletreball.  
  - Servei de suport personalitzat als professionals en els seus equips personals de casa per a la connexió remota.  
  - Servei d’anàlisi de seguretat dels ordinadors propietat dels professionals amb què es connectaven a les nostres xarxes.  
  - Instal•lació i configuració d’un nou servidor per les reunions telemàtiques.  
  - Redacció de guies per les reunions telemàtiques.  
  - Creació de comptes de gmail per a les reunions telemàtiques i el contacte amb les famílies i alumnes.  
  - Gestió i resolució de totes les incidències produïdes per les connexions de teletreball.