Primer objectiu:
Concretem la línia assistencial i educativa
Resposta a la demanda Donar resposta a la demanda, marcant el nombre d’usuaris als quals podem atendre tenint en compte l’espai i els professionals dels quals disposem, i alhora garantint la qualitat del servei.
Indicadors
Termini
Estat
Observacions
Aplicació de la regulació establerta en:
Programació de serveis territorials especialitzats 2015-2018, document elaborat pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
Anual
Assolit
Decret de l’Atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu.
Anual
Assolit
Qualitat del servei
Implantació en l’àmbit residencial del Pla Individual d’Atenció Integral (PIAI) .
Indicadors
Termini
Estat
Observacions
La valoració residencial (VARE) sigui superior a la de l’exercici anterior.
Anual
Assolit
Atenció integral
Definir i desenvolupar processos transversals d’atenció a l’usuari que possibilitin una atenció integral.
Indicadors
Termini
Estat
Observacions
Realització d’un estudi actualitzat sobre dos projectes concrets:
1. Suport d’infants greument afectats de 0-3anys.
Anual
Assolit
2. Llars amb suport
Anual
Assolit
Relació amb l’entorn Mantenir les coordinacions iniciades i reforçar la relació amb l’entorn.
Indicadors
Termini
Estat
Observacions
Realització d’un 95% de les reunions programades i la realització del treball inherent a les comissions:
Anual
Assolit. Realitzat amb un índex superior al 95% i amb participació a noves iniciatives proposades
- Taula infància
- Llei de Transparència
- Grup de Treball d'Educació Especial
- Suport que presten mitjançant el Centre de Recursos Educatius Especials (CREE) a les escoles ordinàries